Al sinds er mensen zijn, worden verhalen verteld. Verhalen brengen dingen tot leven. Ze laten mensen nadenken, inspireren en zorgen voor beweging. Het principe van storytelling als marketinginstrument voor een organisatie is hierop gebaseerd: het vertellen en presenteren van een persoonlijk, krachtig en boeiend verhaal waarmee je mensen raakt én laat verbinden met jouw organisatie.
Grote ‘vertellers’ als Disney en Pixar maken al jaren heel goed gebruik van het vertellen van verhalen. In deze workshop leer je, onder meer aan de hand van voorbeelden van deze doorgewinterde verhalenvertellers, hoe je jóuw verhaal maakt en vertelt.
Wat gaan we doen?
Je maakt kennis met storytelling als marketinginstrument. We bespreken verschillende voorbeelden en vormen van storytelling. Vervolgens maak je een start met jouw eigen verhaal aan de hand van oefeningen.
Duur workshop
Deze workshop duurt drie uur.
Voor wie is deze workshop?
Deze workshop is voor communityleden die wil verkennen hoe je storytelling kunt gebruiken om je organisatie en je product of dienst te presenteren.
Aanmelden voor deze workshop is niet meer mogelijk.